Segell “SGS Disinfection Monitored” per al Triangle

L’empresa SGS, líder en inspecció, verificació i certificació de protocols de prevenció i control d’infeccions avala les bones pràctiques front el Covid-19 en El Triangle

SGS Disinfection Monitored

Barcelona, 06 d’agost de 2020

El C.C El Triangle, pertanyent al grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, ha rebut el segell “SGS Disinfection Monitored” que acredita el compliment de les mesures de seguretat i higiene que s’han establert a edificis i centres comercials després de la crisi del Covid-19 a Espanya.

El centre comercial i l’edifici d’oficines de Plaza Catalunya 1, s’ha sotmès a una completa auditoria realitzada per l’empresa SGS, líder mundial en inspecció, verificació, assajos i certificació, que avalua el compliment dels protocols implantats en matèria de prevenció i control d’infeccions dels espais gestionats per CBRE.

Per a l’obtenció de la certificació El Triangle ha incorporat un servei de neteja específic per a la neteja i desinfecció de punts crítics en totes les zones comunes, s’utilitzen productes de neteja específics i viricides específicament autoritzats pel Ministeri de Sanitat, s’han instal·lat dispensadors de gel, s’ha  potenciat la ventilació natural i en les Unitats de Tractament d’Aire es treballa amb aportació màxima d’aire exterior.

L’acreditació “Disinfection Monitored” certifica que les diferents mesures d’higiene, desinfecció i protecció dels espais establertes dins de l’àmbit de la “nova normalitat” en la qual discorre l’activitat del centre comercial i de l’edifici d’oficines s’apliquen i mantenen de manera òptima, una garantia de fiabilitat i compromís cap als usuaris i clients del Triangle.

Sobre el C. c. El Triangle:

L’Edifici El Triangle està situat en Plaça Catalunya 1, la seva situació l’ha posicionat com un dels punts de trobada de Barcelona, convertint-se en un dels llocs de referència de la ciutat comtal. El Triangle, propietat d’un fons gestionat per DEKA Immobilien Investment i gestionat per la consultora CBRE, es va inaugurar el 12 de novembre de 1998 i compta amb una SBA comercial total de 14.000 m² i un edifici d’oficines de 11.000 m².

Actualment la zona comercial compta amb el 100% d’ocupació en els seus locals de retail i restauració amb botigues úniques a Espanya com Urban Outfitters, la flagship store de Havaianas i marques de referència com Fnac, Sephora New Store Concept, Jimmy Lion, Amorino o Five Guys. L’edifici de Plaza Catalunya, 1 també compta amb un edifici d’oficines.

Per a qualsevol informació adicional:

Laura Rieiro
Dpt. de Comunicació i Premsa