Sandals&CO reobre a El Triangle la seva Pop Up Store

La línia de sandàlies de les marques Birkenstock i Havaianas torna amb l’arribada de la primavera al centre comercial El Triangle

Sandals&CO

Barcelona, 22 de març del 2019

El Triangle, situat a Plaça Catalunya, 1, acull de nou la Pop Up Store de Sandals&Co. El punt de venda iniciarà la seva activitat dilluns vinent, 25 de Març a l’espai comercial situat al Carrer Pelayo al costat de l’entrada principal del centre comercial.

Sandals&CO ofereix a les últimes tendències i novetats en sandàlies i proporciona a tots els visitants del centre comercial El Triangle en una àmplia varietat i diverses col·leccions de les marques Birkenstock, una empresa familiar alemanya carregada de tradició amb dissenys contemporanis alhora que ergonòmics i havaianas una empresa brasilera líder en el sector Flip-Flop.

Totes dues marques es caracteritzen per fabricar un producte de qualitat, confortable i cosmopolita que s’ajusta a les necessitats reals dels usuaris, convertint-se en el complement perfecte per a cada ocasió.

Sobre el C.C. El Triangle:

El C.C. El Triangle, pertanyent a un fons del grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, compta amb una SBA comercial total de 14.000 m2 i un edifici d’oficines de 11.000 m2

L’Edifici El Triangle està situat en Plaça Catalunya 1, la seva situació l’ha posicionat com un dels punts de trobada de Barcelona, convertint-se en un dels llocs de referència de la ciutat comtal. El Triangle, propietat d’un fons gestionat per DEKA Immobilien Investment i gestionat per la consultora CBRE, es va inaugurar el 12 de novembre de 1998.

Actualment la zona comercial compta amb el 100% d’ocupació en els seus 22 locals de retail i restauració amb botigues úniques a Espanya com  Urban  Outfitters, la flagship store de Havaianas i marques de referència com Fnac, Sephora New Store Concept o Starbucks. L’edifici de Plaza Catalunya, 1 també compta amb oficines a les quals s’han unit empreses com Skyscanner, Regus, Erni, Grup Bacardi, My Taxi i recentment MSI.