Nadal a El Triangle; Gòspel, loteria i molt més

El Centre Comercial el Triangle celebrarà el Nadal amb tots els assistents amb un concert de Gòspel, sortejos, nadales rockeres, la presència del Pare Noel i un dels Reis Mags

Barcelona, ​​26 de novembre de 2019

El Nadal arriba aquest any a El Centre Comercial El Triangle, gestionat per CBRE, amb una programació variada molt especial des del proper dia 28 de novembre fins al 5 de gener per celebrar les festes nadalenques, durant aquest període els assistents gaudiran d’un concert de gòspel amb l’encesa  de llums, sortejos de premis exclusius, nadales rockeres i fins a la presència del Pare Noel i un dels Reis Mags d’Orient.

• El dia 28 de novembre El Triangle donarà inici oficial del Nadal a les 19h amb la tradicional encesa de llums de Nadal i un cor de Gòspel a càrrec de la coral Gòspel dels Sentits. La coral realitzarà 2 concerts, un a les 19h i un altre a les 20h. Els assistents que acudeixin a Havanna o Buenas Migas amb el termos de El Triangle gaudiran a més d’ofertes exclusives.
  • Tots els divendres, dissabtes i diumenges de 18 h a 21 h des del 6 de desembre fins el 04 de gener el centre comercial repartirà regals amb el XMAS Lottery entre els assistents que presentin un rebut de compra d’El Triangle i omplin un formulari, optant a premis Express de 150 o 75 € a gastar al centre comercial en els 15 minuts següents, també comptarà amb l’animació de Pare Noel els dies 20, 21 i 22 de desembre i amb un Rei Mag els dies 3, 4 i 5 de gener.
  • Els dies 7, 20 i 27 de desembre El Triangle sorprendrà els visitants amb les versions més rockeres de les nadales.
  • Els més petits podran gaudir de la presència de Pare Noel el dia 24 de desembre de 12 a 17 h i de un Rei Mag el dia 5 de gener de 12 a 17 h al Centre Comercial El Triangle.

Amb aquesta programació variada i per a tota la família El Triangle es consolida com el lloc preferencial per als barcelonins que vulguin viure el Nadal.

El C.C. El Triangle, pertanyent a un fons del grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, compta amb una SBA comercial total de 14.000 m2 i un edifici d’oficines de 11.000 m2

L’Edifici El Triangle està situat en Plaça Catalunya 1, la seva situació l’ha posicionat com un dels punts de trobada de Barcelona, convertint-se en un dels llocs de referència de la ciutat comtal. El Triangle, propietat d’un fons gestionat per DEKA Immobilien Investment i gestionat per la consultora CBRE, es va inaugurar el 12 de novembre de 1998.

Actualment la zona comercial compta amb el 100% d’ocupació en els seus locals de retail i restauració amb botigues úniques a Espanya com  Urban  Outfitters, la flagship store de Havaianas i marques de referència com Fnac, Sephora New Store Concept, Starbucks o Five Guys. L’edifici de Plaza Catalunya, 1 també compta amb oficines a les quals s’han unit empreses com Skyscanner, Regus, Erni, Grup Bacardi, My Taxi i MSI.