Jimmy Lion obre a EL Triangle

La reconeguda marca de mitjons ha triat a El Triangle per establir una Pop Up Store a Barcelona

Barcelona,  20 de novembre de 2019

El Centre Comercial El Triangle, gestionat per CBRE, ha estat el lloc escollit per la firma Jimmy Lion per obrir el passat 2 de novembre una Pop Up Store a Barcelona, on l’únic protagonista son els mitjons de disseny, colorits i pensats per a tota la familia.

Jimmy Lion és el projecte creat a Nova York per l’Álvaro i en Felipe, dos amics units per la seva passió disseny, les idees simples però ben executades, els productes ben confeccionats i la inquietut d’oferir una gamma àmplia i varidada d’un complement, com els mitjons, que habia estat oblidat a la moda, dotant-los de vida, dinamisme i alegria.

La nova botiga d’El Triangle, Jimmy Lion, ubicada a l’entrada principal del centre comercial, será l’escenari per un gran assortiment de mitjons caracteritzats per la seva gran qualitat, dissenys originals a preus competitius i adaptats als moments i necessitats de les dones, homes i nens.

Amb l’apertura de Jimmy Lion, el Centre Comercial El Triangle es consolida com l’espai de referencia on trovar les marques més importants i exclusives que aposten pel disseny al cor de la ciutat Comptal.

Sobre el C.C. El Triangle:

El C.C. El Triangle, pertanyent a un fons del grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, compta amb una SBA comercial total de 14.000 m2 i un edifici d’oficines de 11.000 m2

L’Edifici El Triangle està situat en Plaça Catalunya 1, la seva situació l’ha posicionat com un dels punts de trobada de Barcelona, convertint-se en un dels llocs de referència de la ciutat comtal. El Triangle, propietat d’un fons gestionat per DEKA Immobilien Investment i gestionat per la consultora CBRE, es va inaugurar el 12 de novembre de 1998.

Actualment la zona comercial compta amb el 100% d’ocupació en els seus locals de retail i restauració amb botigues úniques a Espanya com  Urban  Outfitters, la flagship store de Havaianas i marques de referència com Fnac, Sephora New Store Concept, Starbucks o Five Guys. L’edifici de Plaza Catalunya, 1 també compta amb oficines a les quals s’han unit empreses com Skyscanner, Regus, Erni, Grup Bacardi, My Taxi i MSI.

Per a qualsevol información adicional, poden contactar amb:

Laura Rieiro
Dpt. de Comunicació i Prensa