Five Guys obre a El Triangle

Five Guys inaugurarà la seva Flagship a Barcelona el pròxim 22 d’abril al Centre comercial El Triangle

Five Guys A El Triangle

Barcelona, 08 d’abril de 2018

El C.C. El Triangle, ha estat l’espai escollit per Five Guys per a inaugurar dilluns 22 d’abril, la flagship catalana gràcies a la situació estratègica del Centre Comercial situat a Plaza Catalunya 1. Amb aquest nou establiment, ubicat al centre de la ciutat, la companyia reafirma la seva aposta per Barcelona.

Aquesta nova apertura, consolida a El Triangle com a espai de referència a la ciutat comtal amb una oferta gastronòmica variada i d’actualitat. A més generarà entorn de 70 noves ocupacions directes a Barcelona que se sumaran als 100 empleats que ja té la companyia a Catalunya.

“Fa menys d’un any vam obrir el nostre primer restaurant a Barcelona, i ara, 11 mesos després estem en posició de confirmar la data d’apertura de la qual serà la nostra Five Guys flagship catalana. Volem retornar una mica d’amor a tots els nostres fans de la Ciutat Comtal amb aquesta nova opertura en el cor d’aquesta. La nostra apertura serà un dilluns, un dia abans de Sant Jordi, una data especial per a tots els catalans. Aquest nou Five Guys serà la nostra “rosa vermella” per a tots ells ” i serà un nou capítol de la nostra breu història des que vàrem començar a la Gran Via de Madrid fa ara 2 anys”, afirma Daniel Agromayor, director general de Five Guys España i Portugal.

Five Guys aportarà al Centre comercial El Triangle un lloc únic on descobrir 250.000 formes diferents d’elaborar una hamburguesa, més de 1.000 maneres de combinar un batut i fins a 100 diferents refrescos, mentre el comensal gaudeix de la millor música.

Sobre el C.C. El Triangle:

El C.C. El Triangle, pertanyent a un fons del grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, compta amb una SBA comercial total de 14.000 m2 i un edifici d’oficines de 11.000 m2

L’Edifici El Triangle està situat en Plaça Catalunya 1, la seva situació l’ha posicionat com un dels punts de trobada de Barcelona, convertint-se en un dels llocs de referència de la ciutat comtal. El Triangle, propietat d’un fons gestionat per DEKA Immobilien Investment i gestionat per la consultora CBRE, es va inaugurar el 12 de novembre de 1998.

Actualment la zona comercial compta amb el 100% d’ocupació en els seus 22 locals de retail i restauració amb botigues úniques a Espanya com  Urban  Outfitters, la flagship store de Havaianas i marques de referència com Fnac, Sephora New Store Concept o Starbucks. L’edifici de Plaza Catalunya, 1 també compta amb oficines a les quals s’han unit empreses com Skyscanner, Regus, Erni, Grup Bacardi, My Taxi i recentment MSI.