El Triangle renova la seva certificació BREEAM ES EN USO

L’edifici El Triangle en la seva contínua cerca cap a la qualitat ha millorat la certificació que el qualifica com a edifici sostenible

Barcelona, 06 de juliol de 2020

L’Edifici El Triangle pertanyent al grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, ha renovat i millorat el certificat BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method), el mètode d’avaluació i certificació de la sostenibilitat de l’edificació tècnicament més avançat i líder a nivell mundial amb més 20 anys en el mercat i més 575.000 edificis certificats en 85 països des de la seva primera versió l’any 1990 en la seva modalitat BREEAM EN USO

BREEAM ES EN USO, és un esquema d’avaluació i certificació de la sostenibilitat aplicable a edificis existents d’ús no residencial i amb almenys dos anys d’antiguitat, la qual cosa permet avaluar el seu comportament real a través de la informació sobre les prestacions ambientals, les factures i altres registres de consums de l’immoble i ha estat atorgat a 550.000 edificis, en més de 77 països a tot el món.

Per a millorar aquesta certificació El Triangle ha realitzat una revisió i avaluació exhaustiva de la totalitat del conjunt format pel Centre comercial El Triangle i l’edifici d’Oficines amb la implementació de millores en els següents àmbits:

• Ecologia i Biodiversitat
  • Gestió de l’Aigua
  • Millora de les parts exposades de l’edifici,
  • Revisió de documentació de polítiques, procediments i pràctiques de gestió relacionades amb l’operació, funcionament i manteniment de l’edifici;.
  • Acústica i il·luminació
  • Així com diverses millores en l’edifici amb la finalitat que aquest s’adapti a demandes futures incloent les referides al canvi climàtic..

Sobre el C. C. El Triangle:

L‘Edifici El Triangle està situat en Plaça Catalunya 1, la seva situació l’ha posicionat com un dels punts de trobada de Barcelona, convertint-se en un dels llocs de referència de la ciutat comtal. El Triangle, propietat d’un fons gestionat per DEKA Immobilien Investment i gestionat per la consultora CBRE, es va inaugurar el 12 de novembre de 1998. I compta amb una SBA comercial total de 14.000 m² i un edifici d’oficines de  11.000 m²

Per a qualsevol informació adicional:

Laura Rieiro
Dpt. de Comunicació i Premsa