El Triangle festejarà un Sant Valentí d’alta volada

El centre comercial sortejarà entre els participants un vol amb globus per a dues persones a la Garrotxa

Barcelona,   13  de febrer de 2018

El C.C. El Triangle, situat a l’emblemàtica Plaza Catalunya,1, celebrarà aquesta setmana, una de les tradicions més esteses en el món amb els visitants del centre comercial, Sant Valentí, una celebració centrada en l’amor i l’afecte amb una dinàmica molt especial dissenyada per a l’ocasió sota el conegut lema “Love is in the air”.

Els pròxims dijous 14 i divendres 15 de febrer des de les 18h fins a les 21h, El Triangle situarà un corpori al hall del Centre comercial emulant la cistella d’un globus aerostàtic en el qual tots els assistents que així ho desitgin podran participar en el sorteig d’un vol en un globus aerostàtic per a dues persones en la Zona de la Garrotxa.

Durant les tardes del 14 i 15 de febrer, tots els visitants del centre comercial podran participar en el sorteig d’un viatge amb globus aerostàtic d’una hora i mitja aproximada de durada, emplenant un formulari i realitzant-se una fotografia en la simulada cistella del globus aerostàtic. A altre, tots els participants obtindran un premi directe, una piruleta “Premium” amb forma de cor.

Sobre el C.C. El Triangle:

El C.C. El Triangle, pertanyent a un fons del grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, compta amb una SBA comercial total de 14.000 m2 i un edifici d’oficines de 11.000 m2

L’Edifici El Triangle està situat en Plaça Catalunya 1, la seva situació l’ha posicionat com un dels punts de trobada de Barcelona, convertint-se en un dels llocs de referència de la ciutat comtal. El Triangle, propietat d’un fons gestionat per DEKA Immobilien Investment i gestionat per la consultora CBRE, es va inaugurar el 12 de novembre de 1998.

Actualment la zona comercial compta amb el 100% d’ocupació en els seus 22 locals de retail i restauració amb botigues úniques a Espanya com  Urban  Outfitters, la flagship store de Havaianas i marques de referència com Fnac, Sephora New Store Concept o Starbucks. L’edifici de Plaza Catalunya, 1 també compta amb oficines a les quals s’han unit empreses com Skyscanner, Regus, Erni, Grup Bacardi, My Taxi i recentment MSI.