El Roser arriba a El Triangle

El centre comercial es vestirà de flors per celebrar la tradicional Festa del Roser juntament amb altres 20 edificis i espais emblemàtics de la Rambla

Amorino en El Triangle

Barcelona, 1 d’ Octubre de 2019

El Triangle, gestionat per CBRE, s’uneix a la tradicional Festa del Roser, organitzada per la Associació d’Amics de la Rambla. El programa de festes “La Rambla en Flor” celebrarà enguany la seva 57ª edició des del 5 a l’11 d’Octubre amb l’objectiu que els barcelonins puguin gaudir de la famosa Rambla de Barcelona en unes jornades especials i úniques, amb activitats que posin en valor la cultura i la tradició, implicant els edificis més representatius, entre els quals destaca el Triangle Shopping Centre.

El centre comercial El Triangle es vestirà de flors durant la Festa del Roser i obsequiarà durant el 4 i 5 d’octubre de 17 a 21h amb una bossa exclusiva de la Festa del Roser a tots els visitants que presentin un rebut de compra, dels mateixos dies 4 o 5 d’octubre, sense import mínim del centre comercial o de qualsevol dels establiments o botigues adscrits a l’associació de comerciants de Pelai Centre i Rodalies.

A més de la bossa d’obsequi amb motius florals commemorant la Festa del Roser, els visitants que participin i mostrin el seu rebut, entraran en el sorteig de 2 rams de flors. El Triangle comptarà amb un photocall de flors perquè tot aquell que ho desitgi es faci una fotografia i la pugui compartir amb els seus amics, familiars o a les seves xarxes socials.

Amics de la Rambla

L’Associació d’Amics de la Rambla, entitat sense ànim de lucre des de 1960, organitza la Festa del Roser amb l’objectiu de defensar i promoure els interessos socials, comercials i culturals d’aquest passeig universal, on la Rambla de Barcelona serveixi de punt de trobada entre els barcelonins i visitants. Entre tots els socis actuals destaquen veïns, amics (persones que no resideixen però tenen un vincle emocional amb el passeig) comerciants i institucions. L’actual junta la presideix Fermín Villar.

Actualmente la zona comercial cuenta con el 100% de ocupación en sus 22 locales de retail y restauración con tiendas únicas en España como Urban Outfitters, la flagship store de Havaianas y marcas de referencia como Fnac, Sephora New Store Concept,  Starbucks o Five Guys. El edificio de Plaza Catalunya, 1 también cuenta con oficinas a las que se han unido empresas como Skyscanner, Regus, Erni, Grupo Bacardi, My Taxi y recientemente MSI.