Celebra l’estiu a El Triangle

Barcelona, 14 de juliol de 2020

El C.C. El Triangle, pertanyent al grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, celebra aquest 2020 22 anys al servei de Barcelona, i per a festejar-lo amb tots els seus assistents ha preparat un campanya especial durant les pròximes setmanes. L’esdeveniment d’aniversari es desenvoluparà coincidint amb la campanya de rebaixes fins al pròxim 31 d’agost durant tots els divendres i dissabtes de 16.30h a 21.30h, iniciant-se aquest divendres 17 de Juliol concloent el dissabte 8 d’Agost.

Durant aquest període El Triangle disposarà d’un estand en el qual presentant un o més comprovants de compra per import igual o superior a 22 euros, s’obsequiarà als clients amb un aneguet de goma personalitzat amb el logo del Triangle. Totes les persones que s’acostin al taulell del Triangle i presentin els tiquets entressin en el sorteig de 2 vestits de bany Lacoste, unes xancletes Havaianas i begudes i combinats en el mític Cafè Zurich Barcelona.

A més disposarà d’un photocall dotat amb una imatge molt estiuenca i flotadors en forma d’ànec perquè els assistents que pugin les seves instantànies a Instagram, etiquetin a @eltriangle i comparteixin les seves fotos amb l’etiqueta #veranoElTriangle entrin en un sorteig d’unes xancletes de la marca Havaianas.

Sobre el C. c. El Triangle:

L’Edifici El Triangle està situat en Plaça Catalunya 1, la seva situació l’ha posicionat com un dels punts de trobada de Barcelona, convertint-se en un dels llocs de referència de la ciutat comtal. El Triangle, propietat d’un fons gestionat per DEKA Immobilien Investment i gestionat per la consultora CBRE, es va inaugurar el 12 de novembre de 1998 i compta amb una SBA comercial total de 14.000 m² i un edifici d’oficines de 11.000 m².

Actualment la zona comercial compta amb el 100% d’ocupació en els seus locals de retail i restauració amb botigues úniques a Espanya com Urban Outfitters, la flagship store de Havaianas i marques de referència com Fnac, Sephora New Store Concept, Jimmy Lion, Amorino o Five Guys. L’edifici de Plaza Catalunya, 1 també compta amb un edifici d’oficines.

Per a qualsevol informació adicional:

Laura Rieiro
Dpt. de Comunicació i Premsa