Arriba l’estiu a El Triangle

El Centre comercial sortejarà 4 Càmeres de fotos Instax entre els visitants que participin en un concurs que es realitzarà els divendres i dissabtes del mes de Juliol

Prepara't per l'estiu

Barcelona, 20 de juny de 2019

El C.C. El Triangle, celebra la benvinguda de l’estiu amb una campanya exclusiva perquè els visitants puguin immortalitzar els seus millors records de l’època estival. Per a això posarà en marxa, en el mes de Juliol, una campanya especial en la qual podran participar tots els assistents del centre comercial.

La promoció, que es durà a terme durant el mes de juliol en l’entrada principal de El Triangle tots els divendres de 17h a 22 h i els dissabtes de 12h a 14 h i de 17h a 22h, consistirà que tots els visitants puguin fer-se una foto i portar-se la instantània a les seves cases, a més aquells que ho desitgin, emplenant un formulari, rebran com a obsequi directe una estora de platja i entraran en el sorteig de 4 càmeres Instax de fotos.

A més, amb l’arribada del període de rebaixes, des de l’1 de juliol i fins al 31 d’agost, El Triangle comptarà amb descomptes i promocions en totes les seves botigues de referència com Massimo Dutti, Sephora New Store Concept, Sandals&CO, Foot Locker, Havaianas, Camper, Lacoste, Clarks, Fnac i Urban Outfitters. Així mateix, el centre comercial obrirà les seves portes el diumenge 7 de Juliol.

Sobre el C.C. El Triangle:

El C.C. El Triangle, pertanyent a un fons del grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, compta amb una SBA comercial total de 14.000 m2 i un edifici d’oficines de 11.000 m2

L’Edifici El Triangle està situat en Plaça Catalunya 1, la seva situació l’ha posicionat com un dels punts de trobada de Barcelona, convertint-se en un dels llocs de referència de la ciutat comtal. El Triangle, propietat d’un fons gestionat per DEKA Immobilien Investment i gestionat per la consultora CBRE, es va inaugurar el 12 de novembre de 1998.

Actualment la zona comercial compta amb el 100% d’ocupació en els seus 22 locals de retail i restauració amb botigues úniques a Espanya com  Urban  Outfitters, la flagship store de Havaianas i marques de referència com Fnac, Sephora New Store Concept, Starbucks o Five Guys. L’edifici de Plaza Catalunya, 1 també compta amb oficines a les quals s’han unit empreses com Skyscanner, Regus, Erni, Grup Bacardi, My Taxi i recentment MSI.