Premsa

El Triangle consolida el lideratge com el Centre Comercial de referència del Centre de Barcelona

El Triangle consolida un any més el seu lideratge sent el triat per les empreses,
marques i visitants, ja que compta amb una situació privilegiada a l’emblemàtica Plaça de Catalunya de Barcelona.

Barcelona, 01 de Febrer del 2018

El C.C. El Triangle, pertanyent a un fons del grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, compta amb una SBA comercial total de 14.000 m2 i un edifici d’oficines de 11.000 m2. El C.C El Triangle ha consolidat la seva oferta aconseguint unes xifres de vendes superiors a 76 milions d’euros i amb més de 12 milions de visitants l’any 2017, convertint-se en un dels llocs de trobada de shopping i negocis al centre de la ciutat comtal.

El C.C. El Triangle, per la seva situació estratègica en Plaça Catalunya 1, va acollir el passat any a importants i exclusives marques a nivell mundial que han inaugurat els seus punts de vendes i oficines. Actualment disposa de 22 locals de retail i restauració amb un 100% d’ocupació, que ofereix una oferta comercial en moda i complements, electrònica, oci i restauració, i també
compta amb les seus corporatives d’empreses com a Grup Bacardi, Skyscanner, Regus o Erni.

Durant el 2017 destaquen diverses obertures i reobertures;

  • Ibericus, un nou punt de venda amb productes exclusius gourmets i ibèrics de primera qualitat.
  • Original BUFF®, la seva primera botiga pròpia especialitzada en complements per a coll i cap.
  • Birkenstock, botiga pop up especialitzada en sandàlies d’estiu modernes i cridaneres.
  • Reobertura del nou concepte de Sephora, la marca especialitzada en perfumeria i cosmètica sota el concepte “New Store Concept”.
  • Starbucks, ha remodelat el seu establiment i presentant una nova imatge i experiència a tots els clients amb el cafè com a absolut protagonista.

A més, El C.C El Triangle ha col·laborat en diverses accions de responsabilitat social corporativa amb la Fundació Catalunya Alzheimer, durant els mesos de setembre i novembre. Dues campanyes solidàries i participatives que convidaven a tots els ciutadans i clients a col·laborar i conèixer la malaltia, “Que no s’esborrin els teus records “i “Dóna els teus records“.

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí

Los ajustes de cookies de esta web están configurados para "permitir cookies" y así ofrecerte la mejor experiencia de navegación posible. Si sigues utilizando esta web sin cambiar tus ajustes de cookies o haces clic en "Aceptar" estarás dando tu consentimiento a esto.

Cerrar