Premsa

El Triangle presenta una imatge més moderna i innovadora

El cost de construcció de les reformes de l’edifici situat en Plaça Catalunya, 1, ha suposat una inversió per part del grup DEKA Immobilien Investment d’1,4 milions d’euros per millorar i modernitzar l’edifici.

Barcelona, 04 de maig de 2016

 

Les obres s’han dut a terme a la façana de l’edifici, a l’interior del centre comercial i en les zones comunes de les oficines. El Triangle presenta una nova façana a la zona de Plaça Catalunya més moderna, amb un nou accés al centre i nous rètols; la voluntat del propietari és remodelar també la façana de carrer Pelai i carrer Bergara. A la part del centre comercial s’ha transformat la galeria principal i s’ha creat un nou local comercial, on va obrir la seva flagship store la marca Havaianas el passat mes de juliol. Pel que fa a la zona d’oficines s’ha reformat l’entrada a l’edifici i el vestíbul, així com les zones comunes, generant un nou espai amb una imatge i funcionalitat actualitzada.

Susana Salces, Gerent del Centre Comercial El Triangle, de CBRE Spain, ha declarat la importància d’aquest canvi per a l’edifici: “portàvem temps darrere d’aquest projecte, ja que l’edifici necessitava una remodelació per mantenir el posicionament i aquestes reformes estan començant a veure la llum. Anem camí d’aconseguir un nou edifici millorat i d’acord amb el que s’espera tenint en compte que El Triangle és un dels edificis més emblemàtics de la ciutat comtal “.

El Triangle, per la seva situació estratègica a la Plaça Catalunya, 1, s’ha posicionat com un dels llocs de referència de la ciutat comtal tant a nivell de shopping com de negocis. Després de la reforma de la zona d’oficines, importants empreses líders en els seus sectors, com ara Skyscanner, Erni o Regus, s’han instal·lat les seves seus a l’edifici. En referència al centre comercial, que compta amb un 100% d’ocupació, s’ha apostat per una política d’acollir marques “prime” i botigues úniques al país com Urban Outfitters, o la flagship store de Havaianas i Happy Socks juntament botigues de referència com Sephora i Fnac.

El disseny conceptual s’ha implantat sota la direcció de l’estudi de l’interiorista i dissenyador industrial Francesc Rifé, amb una imatge molt més modernitzada i d’acord amb els valors que l’edifici representa, basant-se en la tecnologia, un disseny exclusiu i més sostenibilitat amb les últimes innovacions del mercat.

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí

Los ajustes de cookies de esta web están configurados para "permitir cookies" y así ofrecerte la mejor experiencia de navegación posible. Si sigues utilizando esta web sin cambiar tus ajustes de cookies o haces clic en "Aceptar" estarás dando tu consentimiento a esto.

Cerrar