El C.C. EL TRIANGLE treballa en la lluita contra l’Alzheimer

El centre comercial EL TRIANGLE i la Fundació Alzheimer Catalunya llençan la campanya solidària “Que no s’esborrin els records

Barcelona, 13 de Septembre de 2017

El C.C. EL TRIANGLE, estem molt sensibilitzats amb la malaltia, i volem fer una crida en favor de la lluita contra l´Alzheimer, perque creiem que “un bon record és un tresor i de vegades no en som conscients fins que el perdem” Per tal que tothom pugui conservar aquells moments especials gravats dins la memòria, Alzheimer Catalunya i el C.C. El TRIANGLE llençem la campanya solidària “Que no s’esborrin els records”.

L´acció que es durà a terme al C.C. El TRIANGLE els propers 15, 16, 22, 23, 29 i 30 de setembre ( divendres de 17 a 21 h i Dissabtes de 12 a 21 h ) i es tracte d´ una acció participativa que convida a tots els ciutadans a apropar-se al nostre stand i adquirir un pack de gomes solidàries per 4 euros. La recaptació final es destinarà als programes d’atenció i suport que duu a terme Alzheimer Catalunya per a persones afectades, famílies i cuidadors.

Sobre ALZHEIMER CATALUNYA FUNDACIÓ

En una fundació que treballa cara a cara amb la demència des del 1988. El nostre objectiu és que la persona diagnosticada continuï decidint per ella mateixa mentre pugui i, més endanvant, tenint present la seva perspectiva.

Oferim, des de la nostra experiència i professionalitat, assessorament, informació i ajuda a persones afectades, a familiars i al seu entorn. I des de la nostra visió d’atenció integral, amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones, oferim consultories i serveis especialitzats per a equips d’atenció, professionals del món assistencial i organitzacions, aplicant tècniques capdavanteres.

A Alzheimer Catalunya treballem incansablament pel benestar de les persones.