Ibericus obre al C.C El Triangle

L’exclusiu concepte de productes gourmet inaugura el seu nou punt de venda a l’emblemàtic centre comercial

Barcelona, 28 de Febrer de 2017

El C.C El Triangle, situat a la Plaça Catalunya 1, ha estat el lloc escollits triat per la cadena Ibericus per inaugurar la seva nova botiga de venta y degustació al centre de Barcelona. L’establiment, que s’inaugurarà el divendres 3 de març, es situarà a l’entrada principal del C.C El Triangle i oferirà una varietat única en embotits i productes ibèrics.

Amb l’obertura de la botiga Ibericus al C.C El Triangle seguim completant el nostre mix comercial al costat de les marques més exclusives del nostre país, oferint productes d’alta qualitat perquè tots els visitants trobin les millors opcions en moda, bellesa, tecnologia i gastronomia ” declaren des del departament de màrqueting del centre comercial.

Ibericus es caracteritza per una gran varietat de sabors originals, conservant tot el respecte, rigor i professionalitat que requereixen aquests tipus de productes des del seu temps immemorial en la fabricació. A més, és un concepte de botiga delicatessen i taverna per tal de què els clients a més de degustar puguin adquirir-los al moment a preus assequibles.