El C.C El Triangle es suma a l’hora del Planeta organitzada per WWF

El centro comercial apagarà els llums del pròxim dissabte 25 de març a les 20:30h a favor del canvi climàtic.

Barcelona, 16 de març de 2017

El CC El Triangle, un dels llocs de referència de la ciutat comtal, col·laborarà en l’Hora del Planeta de WWF, i per la seva situació estratègica a Plaça Catalunya, 1, serà l’encarregat de mostrar el seu símbol de lluita i conscienciació contra el canvi climàtic al centre de la ciutat de Barcelona. El proper dissabte 25 de març, de 20: 30h a 21: 30h, el C.C El Triangle es sumarà a la mobilització mundial “El Planeta Primer. Que ningú et pari “apagant els llums durant una hora. Aquesta acció pretén conscienciar a la societat sobre les emissions contaminants i les necessitats d’adoptar mesures per a un futur sostenible.

Susana Salces, gerent del C.C El Triangle declara queCreiem que la nostra situació privilegiada al centre de la ciutat de Barcelona ens permet arribar a un gran nombre de persones a les que volem mostrar la importància del canvi climàtic. Dissabte apagarem els llums per aportar el nostre granet de sorra i sumar-nos al missatge de WWF

WWF treballa a tot el món per a la conservació del medi ambient, la seva missió és aturar la degradació ambiental de la Terra i construir un futur en què l’ésser humà visqui en harmonia amb la natura. WWF porta a terme diferents projectes i campanyes de gran impacte, entre elles l’Hora del Planeta. Aquesta iniciativa va començar a Sydney el 2007 amb el gest simbòlic d’apagar els llums per a cridar l’atenció sobre el canvi climàtic, i s’ha convertit en el major moviment ambiental de la història. L’any 2016 més de 400 ciutats d’Espanya van apagar els seus monuments més emblemàtics, i més de 400 entitats que es van sumar a la campanya, com el C.C El Triangle. A tot el món van participar més de 7.000 ciutats de 178 països, 10.400 monuments i edificis van apagar les seves llums i es van celebrar 70.000 esdeveniments a la nit de l’Hora del Planeta.