El C.C El Triangle es posiciona com a lloc de referència de compres a la ciutat de Barcelona

El centre comercial, situat a Plaça Catalunya, 1, incrementa les vendes un 4% respecte a l’any anterior

Barcelona, 08 de Febrer de 2017

L’edifici El Triangle, pertanyent a un fons del grup DEKA Immobilien Investment GmbH i gestionat per la consultora CBRE, tanca l’excercisi 2016 convertint-se en un dels llocs més emblemàtics de la ciutat comtal, tant a nivell de shopping com de negocis. Les xifres de venda durant el 2016 han augmentat a més de 81 milions d’euros.

Susana Salces, gerent del C.C El Triangle declara que “Estem molt contents d’oferir al nostre públic un lloc de trobada, shopping i negocis, millorant i reformant el centre comercial amb nous projectes per al 2017“.

El C.C El Triangle per la seva situació estratègica a Plaça Catalunya 1, s’ha posicionat com un dels llocs de referència a la ciutat de Barcelona, ​​on importants i exclusives marques a nivell mundial han inaugurat els seus punts de vendes. Cal destacar que ha millorat el mix comercial acollint marques “prime” i botigues úniques al país com Urban Outfitters, o la flagship store de Havaianas i Happy Socks al costat de botigues de referència com Sephora, Footlocker i Fnac.

Al llarg del 2015 i 2016 el C.C El Triangle va realizar una remodelació a la façana de l’edifici, a l’interior del centre comercial ia les zones comunes, presentant una imatge més innovadora, una millor funcionalitat actualitzada i una tecnologia més sostenible.

Actualment a l’Edifici del Triangle, disposa de 20 locals de retail i restauració amb 14.000 m2 i compta amb un 100% d’ocupació, on marques líders en el sector de la moda han apostat pel centre comercial per instal·lar les seves botigues. El C.C El Triangle ofereix una oferta comercial en moda i complements, electrònica, oci i restauració. A més hi ha una zona d’oficines de 10.900 m2, amb importants seus d’empreses com Skyscanner, Erni o Regus, i un total de 293 places d’aparcament.